“Voor merken en leveranciers zijn bonnetjes vandaag een extreem interessant voordeel”, zegt Gondola-CEO Pierre-Alexandre Billiet. Retailexperts Silvie Vanhout en Didier Navette vertellen hoe je ze het best gebruikt.
Volledig scherm
PREMIUM
“Voor merken en leveranciers zijn bonnetjes vandaag een extreem interessant voordeel”, zegt Gondola-CEO Pierre-Alexandre Billiet. Retailexperts Silvie Vanhout en Didier Navette vertellen hoe je ze het best gebruikt. © Joost De Bock/ Joel Hoylaerts Photo News

“Elk Belgisch gezin bespaart gemiddeld 500 euro per jaar met kortingsbonnen en acties”: zo haal je het meest uit die coupons

We spenderen met zijn allen duizenden euro’s per jaar in de supermarkt. Zo blijkt uit cijfers van retailexpert Gondola. Kortingsbonnen bieden, zeker in de huidige tijden van stijgende prijzen, een deugddoend doekje voor het bloeden. Hoeveel kun je besparen met ‘couponing’ en hoe pak je dat aan? Deze retailexperts zetten je op weg: “Een kortingsbon is geld.”

Geld