Waarom webshops steeds vaker ook fysieke winkels hebben (en je er soms niet eens spullen kunt kopen)

De ‘flagshipstore’ van de Nederlandse buitensportwinkel Bever, waar je producten kunt scannen bij schermen die helpen bestellen en meer informatie geven.
Arie Kievit De ‘flagshipstore’ van de Nederlandse buitensportwinkel Bever, waar je producten kunt scannen bij schermen die helpen bestellen en meer informatie geven.
Webshops leken de ondergang van fysieke winkels drastisch te bespoedigen. Maar inmiddels is er sprake van een omgekeerde trend. Online winkels verschijnen steeds vaker ook in ‘bakstenen’ vorm, voor diensten die online niet te leveren zijn. En soms kun je er niet eens echt spullen kopen. Of hoe nieuwe en mobiele technologie maken dat winkelen op webshops en in de fysieke winkel steeds meer in elkaar overlopen.

Je hebt 7% van dit artikel gelezen




Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.