PROMOJAGERS SUPERTIP: aperitief Martini te koop aan dumpingprijzen

Bij Colruyt krijg je extra korting als je zes flessen koopt.
Promojagers België Bij Colruyt krijg je extra korting als je zes flessen koopt.
Wie nog op zoek is naar de aperitief voor de feestdagen, kan momenteel gouden zaakjes doen: Martini is zowel bij Colruyt als Albert Heijn te koop aan dumpingprijzen.

Het gaat zowel om Martini Bellini als om de varianten Rossini en Spritz. “Terwijl je bijvoorbeeld bij Carrefour 9,99 euro betaalt voor een fles Martini Bellini, kan je die bij Albert Heijn voor veel minder geld op de kop tikken”, zegt Gunther Devisch van de Facebookgroep Promojagers België. “Tot zondag loopt daar een actie waarbij je de tweede fles Martini Sparkling gratis krijgt. Dat brengt de prijs van één fles op amper 4,99 euro.”

Maar het kan nòg goedkoper. “Colruyt heeft immers een laagste prijsgarantie. En voor mensen die over een Xtra-kaart beschikken, geeft Colruyt tot 17 december ook dààr nog eens 25% korting bovenop, als je zes flessen koopt.” 

“Die combinatie heeft als gevolg dat je in een Colruyt die in de buurt van een Albert Heijn ligt, slechts 4,16 euro betaalt per fles Martini. Op sommige plaatsen, bijvoorbeeld in Hoboken, betaal je zelfs maar 3,71 euro.” 

In sommige winkels van Colruyt betaal je slechts 3,71 euro voor een fles Martini terwijl de gangbare prijs 9,99 euro bedraagt.
Promojagers België In sommige winkels van Colruyt betaal je slechts 3,71 euro voor een fles Martini terwijl de gangbare prijs 9,99 euro bedraagt.

Fles Cava

Colruyt geeft ook nog een extraatje aan wie voor minstens 75 euro aankoopt (met Xtra-kaart), want die krijgt nog een sprankelende fles Cava cadeau. Ideaal dus om een voorraad in te slaan voor de feestdagen.”

Wie met zin Xtra-kaart voor 75 euro aankoopt, krijgt een fles Cava cadeau.
Colruyt Wie met zin Xtra-kaart voor 75 euro aankoopt, krijgt een fles Cava cadeau.



5 reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.


  • Evy Sohier

    Promo's op legale drugs (want dat is alcohol) zouden verboden moeten worden!

  • philippe verlinden

    Laten jullie Paul weten dat men in supermarkten werkt met een winstmarge van slechts 3%. Ik weet niet of dit zo gigantisch i. In de horeca is dit bvb 270 %(factor 2.7). Iedereen mag hier blijkbaar maar wat onzin posten waar men niets van af weet.

  • paul van de velde

    Daar aan kan je zien wat voor gigantische winsten ze maken op wat je koopt. Want verkopen met verlies mag niet van de grondwet.

  • Gerrit Versteele

    Ik koop geen Martini omdat er "Martini" op staat, integendeel zelfs. Andere, Martini-achtige dranken zijn even goed en kosten nog altijd minder dan die zogezegde superpromoties. Idem met champagne: het is niet omdat er "Champagne" op staat dat het een kwaliteitsproduct is, andere bubbels zijn soms even goed en stukken voordeliger. Wie topmerken koopt betaalt er de reclame bij die moet gevoerd worden om ze verkocht te krijgen.

  • Jozef Van Schuerbeeck

    Ik vraag me af wat de productieprijs van zo een fles eigenlijk is. Diegenen die ze verkopen moeten er nog voldoende aan verdienen. Eigenlijk is deze brol niet veel meer waard dan de kostprijs van de fles.