Netwerkpanne bij Colruyt bijna van de baan

Photo News
De netwerkpanne waarmee Colruyt deze ochtend te maken kreeg, is bijna van de baan. “Onze experts hebben alles onder controle. Alles is stapsgewijs aan het opstarten en tegen deze namiddag zou alles weer online moeten zijn”, zegt woordvoerster Hanne Poppe.

Een systeemaanpassing liep in de nacht van donderdag op vrijdag verkeerd, waardoor de websites en apps van Colruyt onbruikbaar werden. 

De winkels konden wel open gaan, maar klanten die een bestelling plaatsten via Collect&Go, de dienst waarbij winkelpersoneel boodschappen klaarzet, werden opgebeld over een aangepaste afhaling.




2 reacties

Alle reacties zijn welkom zolang ze voldoen aan de do's en don'ts die je hier kan terugvinden: gedragsregels. Elke dag ontvangen wij duizenden reacties, het kan enkele uren duren voor jouw reactie wordt geplaatst. Wordt jouw reactie afgekeurd dan werd er geoordeeld dat deze onze gedragsregels schendt.


  • caroline coppens

    Idem stond ook voor niks aan de winkel!

  • Inge Goossens

    Opgebeld? Ik ben juist niet opgebeld en stond voor niets in de winkel...