Trefbal werd tot een opzwepende multiplayergame verheven in 'Knockout City'.
Volledig scherm
Trefbal werd tot een opzwepende multiplayergame verheven in 'Knockout City'. © Electronic Arts

Zes redenen waarom ‘Knockout City’ een nieuwe multiplayertopper is

gamesMet drie tegen drie virtueel trefbal spelen, terwijl je evengoed met zware oorlogwapens op elkaar zou kunnen schieten in Call of Duty? Geloof ons: het idee van Knockout City klinkt veel onnozeler dan het is. Zes redenen waarom je je toch eens aan deze nieuwe multiplayertopper moet wagen.

  1. Waarom Xbox ook kleine, intieme games als ’12 Minutes’ uitbrengt
    games

    Waarom Xbox ook kleine, intieme games als ’12 Minutes’ uitbrengt

    Met financiële hulp van Microsoft Xbox kunnen videogames als 12 Minutes, die heel bescheiden beginnen als zogeheten indie-titels, ineens vrij uitgebreid worden. Bij zo’n exclusiviteitsdeal tussen een wroetende onafhankelijke studio en een miljardenmerk varen beide partijen wel: de ene krijgt extra middelen om er een iets ambitieuzere game van te maken, de andere haalt er een artistiek prestigeprojectje mee in huis.

iHLN