© rv

GAMEREVIEW The Division 2: meer van hetzelfde, maar mooier én veel plezanter dankzij slimme verbeteringen

gamesTom Clancy’s The Division 2 is zo’n game die je toch een uur of twintig moet spelen om hem echt naar waarde te kunnen schatten. In het begin lijkt deze avontuurlijke thirdpersonshooter gewoon een kopie van de voorganger, maar dat is slechts schijn. The Division 2 is een pak beter, zeker als je de game vergelijkt met de eerste The Division voor de reeks updates.

2 reacties

• Kenny brusseel

3 jaar geleden
    hij is inderdaad beter dan de eerste
  • Kelly Verlinden

3 jaar geleden
    Epic games store in plaats van steam en data naar Tencent - China. Nee dank u. Zo een praktijken worden niet gesteund door mezelf.
  1. Gamereview Battlefield V: prachtig vormgegeven oorlog in onze achtertuin en ver daarbuiten
    games

Gamereview Battle­field V: prachtig vormgege­ven oorlog in onze achtertuin en ver daarbuiten

Battlefield V neemt je mee naar de helft van de vorige eeuw, naar een erg realistische weergave van plaatsen waar de Tweede Wereldoorlog woedde. Doorheen velden vol wuivend geel koolzaad, tussen korrelige rotspartijen en in ijskoude besneeuwde bergen. Maar vooral door het slijk, straten vol puin, stukgeschoten woningen en bijna proefbare miserie. De firstpersonshooter is een grafisch pareltje, maar al dat realisme hangt wat ons betreft wel als een donkere wolk boven het spelplezier.
  2. GAMEREVIEW Anthem: een moordgriet die té fel ‘hard to get’ speelt
    games

GAMEREVIEW Anthem: een moordgriet die té fel ‘hard to get’ speelt

Anthem kreeg nogal wat kritiek te slikken. De zogenaamde lootshooter werd geplaagd door bugs, het verhaal was te saai, de RPG-elementen waren te ingewikkeld en de nochtans prachtige wereld oogde te levenloos. Niet onterecht, en de hype rond de game hielp ook niet. Pas na enkele tientallen uren gameplay toonde Anthem ons zijn ware gelaat. Het is prachtig, maar om er echt van te kunnen genieten moet je verdomd veel moeite doen.