Pokémon Mystery Dungeon: Rescue Team DX
Pokémon Mystery Dungeon: Rescue Team DX © Spike Chunsoft / Nintendo

GAMEREVIEW. ‘Pokémon Mystery Dungeon: Rescue Team DX’: trouwe herwerking

iHLN‘Pokémon Mystery Dungeon: Rescue Team DX’ is de nieuwste game in een langlopende reeks, die altijd in de schaduw heeft gestaan van blockbusters als ‘Pokémon Sword’ en ‘Pokémon Shield’. Nochtans zijn ze een verfrissende aanvulling met een andere insteek. We gingen aan de slag met deze herwerkte versie van de allereerste ‘Pokémon Mystery Dungeon’.

1. Passie, liefde en (v)echtscheidingen: deze series over het huwelijk zijn het streamen waard
    Streamz

Passie, liefde en (v)echtscheidingen: deze series over het huwelijk zijn het streamen waard

Sinds maandag 13 september kan je op Streamz terecht voor een stevige portie huwelijksdrama met wekelijks een nieuwe aflevering van ‘Scenes from a Marriage’, een moderne remake van Ingmar Bergmans tijdloze ‘Scener ur ett äktenskap’. Liefde, passie, seks, (v)echtscheidingen en verzoeningen laten niemand onberoerd, en dus vullen wij deze week onze Kijkgids aan met onze favoriete series en films over het huwelijk. Van hartzeer in ‘Marriage Story’ (Netflix) en wraaklustige vrouwen in ‘Why Women Kill’ (Streamz) tot een uitgeblust seksleven in ‘Wanderlust’ (Netflix) en een polyamoreus experiment in ‘You Me Her’ (Netflix).
  2. RECAP: betFIRST Elite Series - Week 6

Enkele teams spelen hun laatste match in ‘Coun­ter-Stri­ke: Global Offensive’-competitie: bekijk hoogtepun­ten

De voorlaatste week van de betFIRST Elite Series Summer Split groepsfase, betekende ook dat een paar teams hun laatste match zouden spelen. LowLandLions en mCon LGE moesten toevallig tegen elkaar voor hun vijfde pot, met daarbij ook nog eens de bijkomende toevalligheid dat het eerste geplaatste team het op moest nemen tegen de laatste. Ook eClub Brugge en KRC Genk Esports namen het tegen elkaar op in de hoop om toch die top vier veilig te stellen, naast natuurlijk een goede seeding die belangrijk is voor de playoffs.