Max Verstappen.
Volledig scherm
Max Verstappen. © EPA

Ophef om “smakeloos” kerstspotje met crashende Verstappen: “Wie heeft dit bedacht? Schaam jullie”

Formule 1Het Britse Sky Sports heeft zich niet populair gemaakt bij veel racefans. De televisiezender, rechtenhouder van de Formule 1, wenste zijn kijkers een vrolijke kerst, maar deed dat onder meer met beelden van een crashende Max Verstappen op Silverstone. Na de nodige ophef wordt het spotje, op aandringen van Red Bull Racing, niet meer getoond.

7 reacties

  • guy vermeulen

    5 maanden geleden
    In het moderne leven moet je daar maar allemaal tegen kunnen. Ene oor in en andere eruit.
  • Lucien Mertens

    5 maanden geleden
    Sky Sports dus alles behalve sportief, gewoon een van de vele Engelse tabloids blijkbaar.
  • dirk govaerts

    5 maanden geleden
    Sky heeft nu al bereikt wat ze wilden want red bull valt er over en de tijd dat je met dit bezig bent ben je niet met de race bezig . Max wil het toch allemaal intenns beleven en tot het gaatje gaan , wel dan neem je dit er ook maar bij
  • rudiger cloots

    5 maanden geleden
    Altijd maar kappen op Hamilton dat hij geholpen word door de FIA maar wie heeft Verstappen de overwinning kado gedaan in spa francorchamps inderdaad de FIA.
  • Eddy Willems

    5 maanden geleden
    Max verdient het maar Hamilton zal het cadeau krijgen van de koerscomissarsisen.