Neuroloog Inge Declercq (UZ Antwerpen): "Denk aan hoe onmenselijk vroeg we soms opstaan om voor de files op het werk aan te komen"
Volledig scherm
PREMIUM
Neuroloog Inge Declercq (UZ Antwerpen): "Denk aan hoe onmenselijk vroeg we soms opstaan om voor de files op het werk aan te komen" © Pexels

Slaaparts Inge Declercq is fan van meer telewerk: "Denk aan hoe vroeg we opstaan om voor de files op het werk aan te komen"

Liefst negen op de tien Belgen hopen ook de komende tijd minstens één dag per week aan telewerk te kunnen doen. Wat slaaparts Inge Declercq (UZ Antwerpen) alleen maar toejuicht: “Wie telewerkt, is meestal productiever en zal beduidend beter slapen. Daar haal je op termijn gezondheidsvoordeel uit.”

  1. "Ga niet te vroeg naar bed en eet geen chocolade": vijf tips van de slaapspecialist voor een betere nachtrust
    HLN Shop

    "Ga niet te vroeg naar bed en eet geen chocolade": vijf tips van de slaapspeci­a­list voor een betere nachtrust

    Lig jij wel eens te woelen in bed en/of heb je het moeilijk er ‘s ochtends uit te komen? Slaapproblemen kunnen op termijn zwaar doorwegen op je gemoed en gezondheid. Word je geplaagd door een ontregelde nachtrust, schiet psycholoog en slaapspecialist Annelies Smolders te hulp. Met haar groepspraktijk Huis Midori reikt de ervaringsdeskundige slaapexpertise en therapie op maat aan, en dat doet ze nu ook online met de masterclass ‘Beter Slapen’. HLN Shop kreeg alvast vijf helpende tips.