Diëtiste Sanne Mouha
Volledig scherm
PREMIUM
Diëtiste Sanne Mouha © Steven Richardson

De laatste dag van 21 dagen gezond: hoe je je gewicht behoudt en waarom je de weegschaal echt niet meer nodig hebt

21 dagen lang geeft diëtiste Sanne Mouha een tip om van een gezonde levensstijl een gewoonte te maken. Dit is de laatste dag. Een dag om terug te kijken en vooruit te blikken. Hoe houd je je gezonde levensstijl vol? Waar moet je allemaal op letten? “De kilo’s vliegen er misschien niet af. Maar ze komen er ook niet meer bij.” 

4 reacties

  • Yvonne Van Look

    2 jaar geleden
    Groenten en fruit,vlees, vis en eieren, maar geen of heel weinig aardappelen of brood, maar wij zijn verslaafd aan patatjes en frietjes en kroketjes en smorgends granen en daarom houden wij het niet vol. Spreek van ondervinding.
  • Diane Van Riet

    2 jaar geleden
    Goeie opmerking Catherine ivm in uw kleding te meten!
  • Catherine Aerts

    2 jaar geleden
    De weegschaal is idd geen maatstaf voor gewichtsverlies. Spieren wegen immers meer dan vet. Beter is om in uw eigen kleding te “meten”. Zit je broek wat losser, dan boek je resultaat. Verder behoor ik -helaas- tot 1 van de gelukkigen die nauwelijks bijkomt en ben ik ook extra gewicht in no-time terug kwijt. Ik eet wel gezond en probeer dagelijks voldoende te bewegen.
  • Roger Geens

    2 jaar geleden
    Ik heb ze alle 21 gelezen en geprint ,zo kan ik elke aflevering "rustig" bekijken en al het goede gebruiken in mijn dagelijks bestaan . Ik volg alle documentair gegeven op alle buitenlandse zenders ,waarvan ik al veel positiefs heb overgenomen en met duidelijk resultaat . Ik heb wel gemerkt dat wat je ook inneemt of doet het langere tijd duurt eer je resultaat ziet . Zo heb ik een zeer goede nierwerking dank zij iedere dag minstens 1/2 uur op de home-trainer .