Streamen of skippen? 'Hawkeye'
Streamen of skippen? 'Hawkeye' © Disney+

RECENSIE. ‘Hawkeye’: “Er zit meer in een tweederangspersonage dan u denkt”

TVThor is een god, Iron Man is een miljardair en Hawkeye (…), wel, hij heeft een pijl en boog. Het internet produceerde al bakken vol memes die de draak steken met de ietwat saaie superheld zonder superkrachten. Kan Disney+ erin slagen om van een personage dat van nature niet genoeg star power bezit om een filmpubliek te lokken, de nieuwste tv-hit te maken? Evelien Delgouffe zoekt het in onze Kijkgids voor u uit.

1. RECENSIE. ‘Soy Georgina’: “We leren dat mevrouw Ronaldo verzot is op kinderen en rauwe hesp, maar ook dat een luxeleven haar als gegoten zit”

RECENSIE. ‘Soy Georgina’: “We leren dat mevrouw Ronaldo verzot is op kinderen en rauwe hesp, maar ook dat een luxeleven haar als gegoten zit”

“Ik weet wat het is om niets te hebben en wat het is om alles te hebben.” Vijf jaar staat de 28-jarige Argentijnse al aan de zijde van ’s werelds bekendste voetballer, maar nu is het aan Georgina Rodriguez om het voetlicht op te zoeken. In ‘Soy Georgina’ laat mevrouw Cristiano Ronaldo zien welk vlees ze in de kuip heeft en hoe ze haar prins op het witte paard wist te temmen. “Je zou het niet geloven, maar Cristiano is een doodnormale jongen”. Of deze realityreeks op Netflix nog meer onthullingen binnenkopt? Evelien Delgouffe zoekt het in onze Kijkgids voor u uit.
  1. Ook Joni Mitchell wil muziek van Spotify halen: “Onverantwoordelijke mensen verspreiden leugens”
    MUZIEK

Ook Joni Mitchell wil muziek van Spotify halen: “Onverant­woor­de­lij­ke mensen versprei­den leugens”

Singer-songwriter Joni Mitchell wil haar muziek van streamingplatform Spotify halen, laat ze weten op haar website. Eerder deze week liet artiest Neil Young zijn catalogus al weghalen door Spotify. Reden is dat podcastpresentator Joe Rogan, wiens podcast gemiddeld 11 miljoen luisteraars per aflevering haalt, regelmatig onwaarheden over het coronavirus en vaccinatie verspreidt.