Streamen of skippen? 'Glad IJs'
Streamen of skippen? 'Glad IJs' © Streamz

RECENSIE. ‘Glad IJs’: "Zouden ze bestaan, de miljonairsfamilies waarbij niemand elkaar een mes in de rug wil steken?”

TVJe eigen ontvoering in scène zetten om je familie de loef af te steken: ja, ‘t is ver gekomen bij het Kempense gezin Druyts. In de Streamz-reeks ‘Glad IJs’ maken we kennis met een bont allegaartje personages en licht absurde situaties en wordt er bovenal op hoog niveau geacteerd. Al betekent dat niet dat de serie een voltreffer is op alle vlakken. Moet u deze reeks streamen of skippen? Bram De Brabander zoekt het in onze Kijkgids voor u uit.

• Marc Brees

3 maanden geleden
    Heb heel de serie gezien op Streamz, ik vond het heel goed ! Goede verhaallijn en genoeg spanning, knappe prestaties van alle hoofdrolspelers ! Meer van dat aub.
  1. RECENSIE. ‘Prodigal Son 2’: “Catherine Zeta-Jones als de groupie van een seriemoordenaar is de verrassing van uw tv-avond”

RECENSIE. ‘Prodigal Son 2’: “Catherine Ze­ta-Jo­nes als de groupie van een seriemoor­de­naar is de verrassing van uw tv-avond”

De verloren zoon is terug. Al neemt ‘Prodigal Son’ na dit tweede seizoen ook meteen weer afscheid. De reeks over een begaafd rechercheur die denkt als een moordenaar, maar er als de dood voor is er zelf één te worden, werd niet vernieuwd voor een vervolg. Al gaat de stekker er niet uit zonder een flitsende finale. Eén waar zelfs Oscarwinnares Catherine Zeta-Jones voor werd opgetrommeld. Of u deze eigenwijze misdaadserie met Hannibal Lecter-sausje op Streamz moet streamen of skippen? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit.
  2. Analist Jan Mulder en ex-profvoetballer Jelle Van Damme stellen Gouden 11-ploeg samen: “Jammer dat ik maar twee spelers van Club Brugge mag kiezen”
    Gouden 11
    1

Analist Jan Mulder en ex-profvoet­bal­ler Jelle Van Damme stellen Gouden 11-ploeg samen: “Jammer dat ik maar twee spelers van Club Brugge mag kiezen”

Ook Jan Mulder en Jelle Van Damme, ex-profvoetballers bij Ajax en Anderlecht, stellen een Gouden 11-ploeg samen. De Nederlandse analist koos onder meer voor Nicolas Raskin en Hugo Siquet. Twee jonge veulens die het mooie weer maken bij Standard. “Ik zie Raskin echt graag spelen.” Jelle Van Damme kiest Ruud Vormer als kapitein. “Hij is een een echte strijder.” Stel net als Mulder en Van Damme voor morgenavond jouw ploeg samen en maak kans op 10.000 euro.