Exclusief voor abonnees

Week zonder tv

Mijn moeder is onlangs verhuisd. Drie à twee weken op voorhand hebben we Proximus gevraagd om een afspraak om de aansluiting in orde te brengen. We dachten dat die termijn wel voldoende zou zijn. Niet, dus. Mijn moeder, een alleenstaande vrouw van 80 jaar, heeft nu al meer dan een week geen tv of vaste lijn. Het werkorder is blijven steken in de computer en blijkbaar kan geen mens bij Proximus dat 'ticket' (want zo noemen ze dat daar) los krijgen. Bellen naar de verantwoordelijke dienst om manueel de afspraak te maken kan niet. Vrij ironisch voor een telecombedrijf. Ook het IT-servicecenter (dat in India blijkt te zitten) niet. Bij Proximus staan ze erop te kijken en gaan ze ervan uit dat het probleem zich vanzelf oplost. Het maandelijkse afrekeningsysteem werkt uiteraard wel naar behoren, want de afrekening kreeg ze gisteren toegestuurd hoewel ze niet meer van het abonnement kan genieten. Patrick Vervoort



Alle artikels uit de krant