Exclusief voor abonnees

Waarom het imago van bpost meer dan een deuk heeft

KLANTEN ZIJN NIET TE SPREKEN OVER POSTBEDRIJF, WEET TEST AANKOOP

Het logo van Bpost.
Photo News Het logo van Bpost.
We schreven het gisteren al: de nieuwe CEO van bpost mag de mouwen opstropen. Vandaag blijkt pas hoevéél werk hij of zij voor de boeg heeft. "De klanttevredenheid is ondermaats", concludeert Test Aankoop uit een bevraging. "Brieven worden te laat, op een verkeerd adres of helemaal niet bezorgd. En ook op de pakjesmarkt - waar er nochtans concurrentie is - regent het klachten over bpost."

Je hebt 9% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

Kies hier je voordeelperiode:



Alle artikels uit de krant

Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.