Exclusief voor abonnees

U vraagt, de chatbot antwoordt

Steeds meer bedrijven zetten machines in voor hun klantendienst

Wanneer u via chat contact zoekt met de klantendienst van een bedrijf, wordt de kans steeds groter dat u met een door artificiële intelligentie gedreven 'bot' te maken krijgt. Pas wanneer uw vragen te complex worden, neemt een mens het over. Hoe weet u wanneer u tegen een machine bezig bent? En waarin kan die chatbot-technologie nog terechtkomen in de toekomst?

Je hebt 6% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Slechts €6,95 €4,95 per 4 wekenGeniet 1 jaar van deze voordelige prijs
  • Lees 4 weken gratisEn krijg onbeperkt toegang tot alle artikels
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis


Alle artikels uit de krant