Exclusief voor abonnees

Suikervrije dranken geven Coca-Cola vleugels

Coca-Cola is er in het tweede kwartaal netjes in geslaagd de neergang van gesuikerde frisdrank te compenseren. De bijdrage van Zero-frisdrank blijft sterk, en ook over de miljardenovername van het Britse Costa Coffee kan 's werelds grootste drankenbedrijf niet klagen. Coca-Cola was al de grootste producent van non-alcoholische dranken, maar slaagde er toch nog in meer marktaandeel naar zich toe te trekken. De grootste bijdrage kwam er van Coca-Cola Zero, dat voor het zevende kwartaal op rij groeide met meer dan 10% en stilaan een echte reus is geworden.

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Slechts €6,95 €4,95 per 4 wekenGeniet 1 jaar van deze voordelige prijs
  • Lees 4 weken gratisEn krijg onbeperkt toegang tot alle artikels
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis


Alle artikels uit de krant