Exclusief voor abonnees

Rode Duivels-mascotte valt in de prijzen

'Red', de officiële mascotte van de Rode Duivels tijdens het WK 2018 in Rusland, viel in de prijzen van de Belgian Sponsorship Awards. De jury bekroonde de campagne van ING, met de geboorte van de mascotte via een groot door fans opgewarmd en gebroed ei in Brussel als het beste sponsorproject van 2018 in de categorie 'Activation' en 'Best of Belgium'. De Red-campagne mag zo in Londen meedingen naar de 'Best of Europe Award' van de European Sponsorship Association (ESA). AG Insurance won de titel in de categorie 'Best sponsorship' voor zijn campagne rond de 'Antwerp 10 miles en marathon'. (BF)

Lees je graag alle artikels op HLN?

Krijg nu 1 maand onbeperkt en gratis toegang tot alle artikels.

Ik wil toegang
Digitaal abonnement HLNDigitaal abonnement HLN1ste maandgratis

Stop of pauzeer wanneer je wil

  • Onbeperkt toegang tot alle artikels
  • Iedere week gratis tickets en straffe kortingen


Alle artikels uit de krant