Exclusief voor abonnees

Reclame voor antirimpelcrème door ... supermodel van 25

Niets nieuws onder de zon als modehuis Dior voor een nieuwe reclamecampagne met model en actrice Cara Delevingne op de proppen komt. Maar of ze de beste keuze is voor de promotie van hun nieuwe antirimpelcrème die belooft "alle zichtbare tekenen van veroudering te corrigeren", betwijfelen veel mensen op sociale media. Delevingne en haar gave huid zijn immers nog maar net 25 geworden. "Jullie doelgroep ligt 25 jaar hoger", klinkt het op Twitter. "Het is een belediging tegenover vijftigers, maar ook tegenover Cara zelf!" Gebruikers roepen Dior op om een oudere vrouw in hun campagne te gebruiken, maar momenteel heeft noch Dior noch Delevingne op de commotie gereageerd. (CMA)

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Krijg onbeperkt toegangLees alle artikels via de site en app
  • Lees 4 weken gratisNadien slechts €6,95 per 4 weken
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis


Alle artikels uit de krant