Exclusief voor abonnees

Nieuwe Vlaamse campagne: doe de 'check-check-check'

De boodschap is duidelijk: "Doe de check - check - check." De Vlaamse overheid is met een nieuwe campagne gestart in samenwerking met de media: #ikredlevens. Televisie, radio, magazines, kranten en internet herhalen de drie belangrijkste regels, of 'checks', in de strijd tegen corona: thuisblijven, regelmatig de handen wassen en enkel telefonisch of online contact houden met ouderen. Wie dan toch buiten moet, houdt altijd 1,5 meter afstand. De overheid hoopt dat bekende gezichten en influencers de Vlamingen extra motiveren. Élodie Ouédraogo, Dieter Coppens en An Lemmens 'dragen' de campagne.

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Krijg onbeperkt toegangLees alle artikels op HLN.be en in de app
  • Lees 4 weken gratisNadien slechts €6,95 per 4 weken
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis


Alle artikels uit de krant