Exclusief voor abonnees

Nieuwe campagne voorgesteld: BOB heeft 'altijd nul op'

Je bent pas echt BOB als je helemaal niks gedronken hebt. Dat is het uitgangspunt van de nieuwe BOB-eindejaarscampagne die onder meer verkeersinstituut Vias en de Vlaamse Stichting Verkeerskunde gisteren hebben voorgesteld. De slogan van de nieuwe campagne 'BOB. Altijd nul op' verschijnt eerstdaags in het straatbeeld, op tienduizenden bierviltjes in de cafés, en ook via de radio en sociale media zal de boodschap worden verspreid.

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Krijg onbeperkt toegangLees alle artikels via de site en app
  • Lees 4 weken gratisNadien slechts €6,95 per 4 weken
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis


Alle artikels uit de krant