Hoe automerken hun klanten misleiden

Achter ieder automerk schuilt een marketingdienst die de consument zo snel mogelijk moet overtuigen om voor dat merk te kiezen. En die, zodra dat gebeurd is, hem zover moet krijgen zoveel mogelijk geld uit te geven aan zijn auto. Het resulteert almaar vaker in situaties of praktijken waarbij je op zijn minst bedenkingen kunt hebben. Enkele irritante of zelfs misleidende gewoonten van automerken.

  1. Els en Sofie zijn helemaal overtuigd van cohousing: "In een cohousingproject woon je minder anoniem dan in een appartement in de stad.”
    Livios

    Els en Sofie zijn helemaal overtuigd van cohousing: "In een cohousing­pro­ject woon je minder anoniem dan in een apparte­ment in de stad.”

    Beperkte bubbels, social distancing, alleen thuis werken,... Heel wat mensen voelen zich eenzaam door de coronamaatregelen. Maar daar hebben Els en Sofie geen last van. Zij kozen ervoor om te wonen in een cohousingproject. Dit is een manier van gemeenschappelijk wonen, waarbij je toch je privacy behoudt. “Ik wist meteen dat deze nieuwe woonvorm iets voor mij was”, vertelt Els aan bouwsite Livios.
  1. "We hebben totaal geen uitzicht of einddatum": verpleegster op Covid-afdeling getuigt
    Play

    "We hebben totaal geen uitzicht of einddatum": verpleeg­ster op Co­vid-afdeling getuigt

  2. Niels Destadsbader neemt je mee backstage bij 'The Masked Singer'
    Play
    The Masked Singer

    Niels Destadsba­der neemt je mee backstage bij 'The Masked Singer'