Exclusief voor abonnees

Het ultieme hipsterdrankje de selfiecino

Twee favoriete bezigheden van hipsters - koffiedrinken en selfies nemen - zijn nu verenigd in één: een koffiebar in Rotterdam serveert sinds kort de 'selfiecino'. Da's een koffie met een foto van jezelf op geprint. Koffiebar Amana zegt de eerste in Nederland te zijn die het drankje aanbiedt. "De foto in het melkschuim op de koffie is gemaakt van eetbare inkt en komt ook uit een printer", zegt medewerkster Priscilla Smit. De uitbaters haalden het toestel in Singapore. "Daar is de selfiecino erg populair. Ook wij hebben hoge verwachtingen." De koffie is met 4,50 euro bij Amana één euro duurder dan een gewone cappuccino. (SPK)

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Krijg onbeperkt toegangLees alle artikels via de site en app
  • Lees 4 weken gratisNadien slechts €6,95 per 4 weken
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis


Alle artikels uit de krant