Exclusief voor abonnees

Glamourqueen met stoppelbaard: Vlaamse Joppe (22) is nieuw gezicht bij Zalando

Free to Be - campagne Zalando - Joppe De Campeneere
Zalando Free to Be - campagne Zalando - Joppe De Campeneere
Joppe Decampeneere (22) is één van de nieuwe gezichten van Zalando. Een jongvolwassene die een stoppelbaard combineert met hakken en make-up, en elke dag de deur uit wandelt alsof het voetpad een catwalk is. "Wees vrij om te zijn wie je bent", is de boodschap van de online kledingwinkel. Joppe DC - zoals hij zichzelf noemt op Instagram en op zijn blog - doet het. Van scheve blikken trekt hij zich niks meer aan.

Je hebt 10% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

Kies hier je voordeelperiode:



Alle artikels uit de krant

8 reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


  • Jennifer Peeters

    Als Zalando graag failliet gaat dan moeten ze zo maar verder doen!!!

  • Rachel Cousse

    Als dit een manier is om klanten te lokken ? Nee merci.

  • Jef Van De Plas

    Als het maar abnormaal is he! En binnenkort is er een minderheidsgroep van deze mensen die dan weer vanalles eisen. En media die dergelijke beelden keer op keer door onze strot rammen in een poging om dat normaal te laten lijken. Decadent !

  • Patrick Jonkers

    Tegenwoordig is de "trend" ALLES wat nog goed was als abnormaal te beschouwen...Ik ga er geen lijst van "opmaken".....want wordt je anno 2019 als abnormaal beschouwd...

  • Philippe Claes

    waar gaat het toch naartoe ?