Exclusief voor abonnees

Gemeten door NMBS: tevredenheid treinreizigers hoogst sinds 2015

De treinen van de NMBS rijden opnieuw stipter, en dat vertaalt zich meteen in een verhoogde tevredenheid van de reiziger. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3% van de klanten het spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Vorig jaar was dat maar 60%. Dat blijkt uit een tevredenheidsenquête van de NMBS zelf. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS haar beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd. Dat de eerste vijf maanden van dit jaar ruim

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Slechts €6,95 €4,95 per 4 wekenGeniet 1 jaar van deze voordelige prijs
  • Lees 4 weken gratisEn krijg onbeperkt toegang tot alle artikels
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis


Alle artikels uit de krant