Exclusief voor abonnees

Een maand na faillissement Thomas Cook wanhoopt Sunweb niet: “Pakketreizen zijn niet dood. We willen niet allemaal naar de Noordpool, hé”

Commercieel directeur van Sunweb Tim Van den Bergh.
Gregory Van Gansen / Photo News Commercieel directeur van Sunweb Tim Van den Bergh.
Een maand na het faillissement van Thomas Cook proberen reisorganisaties de leemte te vullen en zo goed mogelijk mee te zijn met hun tijd, zodat ze zelf niet over de kop gaan. “Maar Booking.com en Airbnb zijn géén vijanden”, zegt Tim Van den Bergh, commercieel directeur van Sunweb. “We moeten hen juist dankbaar zijn.”

Je hebt 5% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en steun Rode Neuzen Dag. Jouw eerste betaling gaat integraal naar Rode Neuzen Dag

  • Steun Rode Neuzen Dag en word abonnee voor 27/11
  • Slechts €6,95 per 4 weken
  • Stop wanneer je wil
Abonneer je nu


Alle artikels uit de krant

Reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.