Exclusief voor abonnees

De ene verzekeraar is de andere niet

MARKTLEIDER AXA ERKENT 4 KEER MINDER ARBEIDSONGEVALLEN

Het logo van AXA. Archieffoto.
photo_news Het logo van AXA. Archieffoto.
De ene verzekeraar is de andere niet: marktleider AXA weigert vier keer zoveel arbeidsongevallen te erkennen als sommige andere maatschappijen. "Een platte commerciële berekening ten koste van de slachtoffers", klaagt ACV aan.

Je hebt 8% van dit artikel gelezen

Lees je graag alle artikels op HLN?

Krijg nu 1 maand onbeperkt en gratis toegang tot alle artikels.

Ik wil toegang
Digitaal abonnement HLNDigitaal abonnement HLN1ste maandgratis

Stop of pauzeer wanneer je wil

  • Onbeperkt toegang tot alle artikels
  • Iedere week gratis tickets en straffe kortingen


Alle artikels uit de krant

9 reacties

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


  • Maya Debie

    KBC, top verzekeraar! Nooit problemen en heel vlug uitbetaald, zelfs met 50€ vergoeding voor ongemak.Aan te raden!

  • Patrick Jonkers

    Ik ben nu bijnaa 18 maanden verzekerd bij axa. Al meerdere malen een klachten formulier ingevuld, en telefonisch contakt gehad omdat ik niet kan inloggen op hun site. Nog steeds geen oplossing gekregen......je moet telkens een tussenperiode invoegen van een maand vooraleer je weer de klacht kan indienen..

  • Martin Messiaen

    Axa, zeker klantontvriendelijkste bedrijf wat betreft ongevallenverzekeringen wanneer ge tegenpartij zijt,ze lachen u vierkant uit in uw gezicht als ge nog maar vraagt wanneer ze gaan betalen, en pogen op alle mogelijke manieren om toch maar niet te moeten betalen, en hebben zeker de controlenartsen in hun zak

  • Albert De Vries

    In branches (zoals de verzekeringssector) die zichzelf moeten controleren en bestraffen en die met gedragsregels werken, gaat het meestal niet goed

  • Dirk de Grave

    AXA is de meest klantonvriendelijke organisatie die ik ken. Er is niemand bereikbaar als je een vraag hebt. Uitbetalingen blijven maanden op zich wachten terwijl het je eigen geld is. Ze hebben zogezegd al jaren een achterstand in de administratie. Blijf er weg, er zijn véél beter bedrijven in deze sector.