Ga naar de mobiele website
^ Top

Creatieve klanten moeten Veritas doen groeien

NAAI- EN BREIKETEN VERNIEUWT ASSORTIMENT

"De retail heeft moeilijke jaren achter de rug", zegt CEO Ulrik Vercruysse.
"De retail heeft moeilijke jaren achter de rug", zegt CEO Ulrik Vercruysse.
Veritas blaast 125 kaarsjes uit. "En we hopen er nog even veel bij te doen", zegt CEO Ulrik Vercruysse. Enig probleem: de groei is stilgevallen. Met een vernieuwd assortiment, dat meer inspeelt op de creatieve golf bij (vrouwelijke) klanten, hoopt de naai- en breiketen daar verandering in te brengen. De expansie komt ten vroegste in 2020 echt op gang.

Je hebt 11% van dit artikel gelezen

Wil je meer lezen?

Registreer met enkele gegevens om dit artikel verder te lezen.

  • Je leest 1 maand ongelimiteerd als digitale abonnee
  • Geen betaalgegevens
  • Stopt automatisch
Meer over


Alle artikels uit de krant
Meld een bug