Exclusief voor abonnees

Choupette Lagerfeld heeft nu eigen collectie

Zo baasje, zo kat

Zo baasje, zo kat: de beroemde poes van de vorige maand overleden ontwerper Karl Lagerfeld, Choupette, heeft nu ook een eigen collectie. '#RIPDaddy' bestaat uit hoodies en T-shirts, maar ook bekers en telefoonhoesjes met de beeltenis van een rouwende Choupette. Initiatiefnemer is Ashley Tschudin, de vrouw achter de Instagrampagina van Choupette. De opbrengst van de collectie - de prijzen variëren van 14 euro tot 44 euro - gaat naar het goede doel: een asiel in de Amerikaanse staat Californië. "Zo kunnen we iets terugdoen voor dieren die minder fortuinlijk zijn", aldus Tschudin.

Lees je graag alle artikels op HLN?

Krijg nu 1 maand onbeperkt en gratis toegang tot alle artikels.

Ik wil toegang
Digitaal abonnement HLNDigitaal abonnement HLN1ste maandgratis

Stop of pauzeer wanneer je wil

  • Onbeperkt toegang tot alle artikels
  • Iedere week gratis tickets en straffe kortingen


Alle artikels uit de krant