Exclusief voor abonnees

Carrefour zet in op online én bio

Carrefour heeft meer details gegeven over zijn transformatieplan. Zo gaat de distributieketen volop inzetten op digitalisering. Alle Express-buurtwinkels zullen binnenkort afhaal- en retourpunten worden voor online bestellingen, zowel voor voeding als niet-voeding. Ook thuislevering en de Drive-afhaalpunten blijven cruciaal, zo geven secretaris-generaal Geoffroy Gersdorff en operationeel directeur Hilde Decadt aan in 'De Standaard'. In de hypermarkten wil Carrefour België zijn aanbod niet-voeding verkleinen, omdat de concurrentie van e-commerce te groot is. Tegelijk wil de keten meer inzetten op lokale en bioproducten.

Je hebt 23% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Krijg onbeperkt toegangLees alle artikels op HLN.be en in de app
  • Lees 4 weken gratisNadien slechts €6,95 per 4 weken
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis


Alle artikels uit de krant