Exclusief voor abonnees

Bpost-dochter helpt Black Friday-waanzin in de VS te verwerken: pakjes, pakjes, pakjes aan de 5 kilometer lange band

Een werkneemster van Radial, een dochter van het Belgische postbedrijf bpost.
Bpost Een werkneemster van Radial, een dochter van het Belgische postbedrijf bpost.
Amerikanen hebben de drukste shoppingweek van het jaar bijna achter de rug. Via het internet lopen er bij bepaalde merken tot 18 keer meer bestellingen binnen dan anders. Shoppers geven vandaag naar schatting meer dan 1.000 dollar per persoon uit. En wie zorgt er mee voor dat alles een dag later aan de voordeur verschijnt? Een dochter van het Belgische postbedrijf bpost.

Je hebt 5% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Krijg onbeperkt toegangLees alle artikels via de site en app
  • Lees 4 weken gratisNadien slechts €6,95 per 4 weken
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis


Alle artikels uit de krant

1 reactie

Alle reacties worden voor publicatie gelezen -en goed- of afgekeurd- door het moderatie-team van HLN. Elke reactie moet voldoen aan deze gedragsregels.
Je naam en voornaam verschijnen bij je reactie.


  • willem merken

    En hoeveel winst breng dat op?