Exclusief voor abonnees

"De multinationals komen terug naar de koers"

Ze denderen van zege naar zege - de Omloop, Kuurne-Brussel-Kuurne, Le Samyn, de Strade Bianche: overal stond een coureur in het blauw op het podium te blinken. Telkens met dezelfde merknaam in dikke letters op de borst: Deceuninck. "We hebben er voor de zekerheid toch 'windows' onder laten zetten", lacht Francis Van Eeckhout, de CEO van de West-Vlaamse ramenproducent. Grote kans dat het vandaag in Sanremo weer van dattum is, trouwens. "Maar de Tour de France winnen, dát zou pas prachtig zijn."

Je hebt 4% van dit artikel gelezen

Dit artikel is exclusief
voor abonnees.

Word ook abonnee en lees onbeperkt alle artikels. Meer dan 200.000 mensen gingen je voor.

  • Slechts €6,95 €4,95 per 4 wekenGeniet 1 jaar van deze voordelige prijs
  • Lees 4 weken gratisEn krijg onbeperkt toegang tot alle artikels
  • Stop wanneer je wilOok tijdens jouw proefperiode
Lees 4 weken gratis


Alle artikels uit de krant