Volledig scherm
© Photo News

Vernietigend rapport: klanten buizen bpost

Het is pover gesteld met de klanttevredenheid bij bpost. Zes op de tien Vlamingen hebben vorig jaar problemen ondervonden bij de ontvangst of verzending van brieven. Ook de pakjesdienst scoort op zowat alle vlakken slechter dan de concurrentie. Dat blijkt uit een onderzoek van Test Aankoop.

514 reacties

  • Mario Adams

    1 jaar geleden
    Had dit op mijn vorig adres ook regelmatig. Huisnummer van de buren was hetzelfde als het mijne, maar met een 'a' toegevoegd. Blijkbaar kunnen sommige postbodes het onderscheid niet maken tussen 24 en 24a... Persoonlijk wil ik zo weinig mogelijk en liefst geen post. Ik wil alles digitaal. En ik begrijp niet dat bedrijven zoals Delhaize, Carrefour, enz... nog gepersonaliseerde papieren folders sturen...
  • Geert De Winne

    1 jaar geleden
    Statutair benoemd velen wat kan hen dat schelen !
  • Jan Peirs

    1 jaar geleden
    Iets besteld in de USA. Pakje op een dag of 2 in Brussel aangekomen. Daar heeft de Post dan een volle maand nodig om dit door de douane te krijgen. Nochtans alle papieren tijdig bezorgd. Als je informeert, krijg je een standaard antwoord dat ze uw mailtje beloven te beantwoorden binnen de 10 werkdagen (= 2 weken). Is dat om te lachen ? Als je het met DHL of UPS laat komen, duurt de inklaring maar een dag of zo.
  • Joris Peeters

    1 jaar geleden
    Vandaag voor de zoveelste keer : post voor mijn onderbuur gevonden in mijn brievenbus. Namen staan nochthans duidelijk op de brievenbus. Kunnen die mannen niet lezen of wat?
  • Evelyne JACQUES

    1 jaar geleden
    Reeds een paar keren vroeg ik om mijn pakje te bezorgen in de pakjesautomaat in mijn buurt, daar werd geen gevolg aan gegeven, ik kreeg dan een mail waarin stond dat ik het pakje in een postkantoor moest afhalen. Nota bene een postkantoor dat erg ver afgelegen was! Verder krijg ik regelmatig brieven in de bus die niet voor mij bestemd zijn, wél voor iemand anders in een andere straat maar met hetzelfde huisnummer als ik. Dit gebeurt reeds jaren. Wat een amateuristisch gedoe!
  1. Nieuwe regeling zonnepanelen: hoeveel ontvang je voor te veel geproduceerde elektriciteit?
    Energie

    Nieuwe regeling zonnepane­len: hoeveel ontvang je voor te veel geprodu­ceer­de elektrici­teit?

    Vlamingen die over zonnepanelen en een digitale meter beschikken, genieten volgens een nieuw arrest van het Grondwettelijk Hof niet langer van het systeem van de terugdraaiende teller. Ze ontvangen mogelijk wel een vergoeding voor de overtollige stroomproductie die ze op het net injecteren. De toegekende bedragen lopen sterk uiteen. Sommige energieleveranciers voorzien zelfs helemaal geen vergoeding. Mijnenergie.be dook in de cijfers.
  1. Honderden jongeren starten enorm sneeuwballengevecht, ondanks lockdown
    Play

    Honderden jongeren starten enorm sneeuwbal­len­ge­vecht, ondanks lockdown

  2. Pick-up scheurt met brandende lading door de straten
    Play

    Pick-up scheurt met brandende lading door de straten

Geld