(Illustratiefoto)
Volledig scherm
(Illustratiefoto) © Thinkstock

Van kastje naar muur gestuurd bij Proximus: "Klant worden is als processie van Echternach"

"2017 was geen goed jaar." Dat zei Proximus-topvrouw Dominique Leroy vorige week in het Radio 2-programma 'De Inspecteur'. Bestaande klanten, en mensen die klant willen worden bij het telecombedrijf, kunnen dat - tot hun grote frustratie - beamen. 

178 reacties

  • Jeroen Deschrijver

    5 jaar geleden
    Jozef, fijn te vernemen dat jij de klant bent die tevreden is. De zoektocht mag nu stoppen, we hebben de tevreden klant gevonden!
  • J. VAN SCHUERBEECK

    5 jaar geleden
    Ik ken niks af van techniek. Als onze TV uitvalt moet ik bellen naar het 0800 nummer van Proximus. Dit kan wel even duren voor er iemand opneemt maar het kost je ook niks. Telkens al geholpen door mensen die men van A tot Z in een verstaanbare taal, zonder technische woordenschat, uitleggen wat ik moet doen. Steeds heb ik het probleem kunnen oplossen. Ik ben zeer tevreden.
  • Anoniem

    5 jaar geleden
    Koppel dat zich opgelicht voelt door Proximus,wel er zijn wel meer grote firma's die je oplichten.Dochter droogkast van AEG(Electrolux)met uitgebreide garantie van 5 jaar extra te betalen,net na het 2 de jaar op 2 maand 3 x defect,telkens 50€ ver-plaatsingkosten te betalen op Duitse rekening?.Raar maar waar.Nu staat toestel al 1.5 jaar defect wachtend op garantieherstelling,tal van brieven aangetekend,maar niks ,daarvoor aanmaning laatste 50 € te betalen en deurwaarder dreigingen.
  • Peter Janssen

    5 jaar geleden
    Tis toch zoooo moeilijk om een nieuwe klant een account aan te maken met de correcte gegevens en zorgen dat alles werkt, zeker als het callcenter godweet waar zit omdat het goedkoper is en digibeten tewerk stelt...klantendienst? Calvarieberg ja maar om dure facturen aan te rekenen staan ze op post, beide monopolies zowel telenet als belgacom dankzij de politiek.
  • Otto-Jan Rongewaard

    5 jaar geleden
    Na de privatisering zou het allemaal beter worden.