Xavier Pichon, CEO van Orange Belgium, vandaag bij de voorstelling van hey!
Volledig scherm
PREMIUM
Xavier Pichon, CEO van Orange Belgium, vandaag bij de voorstelling van hey! © hey!

Telecomoperator Orange gaat met ‘hey!’ de concurrentie aan met Mobile Vikings: “Dit moet de mobiele telefoniemarkt door elkaar schudden”

Telecomoperator Orange lanceerde vandaag een nieuw b-merk: hey! Het nieuwe mobiele aanbod richt zich op gebruikers voor wie veel data en prijs belangrijk zijn en die zich kunnen vinden in een puur online dienstverlening. hey! pretendeert de goedkoopste op de markt te zijn en gaat zo regelrecht in concurrentie met Mobile Vikings van Proximus. “

5 reacties

  • Johan Daelemans

    4 weken geleden
    Ik lig in een deuk. Mobile Vikings is een merk van Proximus en maakt gebruik van het netwerk van Orange... Kan het nog gekker...
  • Joachim Santermans

    1 maand geleden
    Er is genoeg concurrentie zowel voor internet, telefonie als tv, je moet goed vergelijken. Voor TV heb ik satelliet wat me 0 euro kost en voor internet heb ik Orange Flybox 4G aan 20 euro. That's it.
  • chris eeckhout

    1 maand geleden
    Alvorens de concurrentie met Proximus aan te gaan, ware het niet beter het monopolie van Telenet op de door jullie gebruikte en gedeelte kabel te doorbreken? Dit zou dan misschien verhinderen dat tienduizenden abonnees vanaf 19 oktober ek. niet meer analoog tv kunnen kijken en dan nog 2 opties hebben, of hun “oude tv?” vervangen of maandelijks extra kosten betalen voor het huren van jullie digitale decoder? Laat eens te meer het duidelijk, het misprijzen voor de klant zien!
  • Gerard Braeckmans

    1 maand geleden
    Ik ben bij Orange gaan lopen.
  • Jonathan Dekeyser

    1 maand geleden
    Zo zie je maar. Nu gaat men eens deftig tegen elkaar concurreren en dan nog zullen ze wel dikke winsten maken. Dit bewijst nogmaals dat we steevast téveel betalen voor onze telecomdiensten.

Geld