Xavier Pichon, CEO van Orange Belgium, vandaag bij de voorstelling van hey!
Volledig scherm
PREMIUM
Xavier Pichon, CEO van Orange Belgium, vandaag bij de voorstelling van hey! © hey!

Telecomoperator Orange gaat met ‘hey!’ de concurrentie aan met Mobile Vikings: “Dit moet de mobiele telefoniemarkt door elkaar schudden”

Telecomoperator Orange lanceerde vandaag een nieuw b-merk: hey! Het nieuwe mobiele aanbod richt zich op gebruikers voor wie veel data en prijs belangrijk zijn en die zich kunnen vinden in een puur online dienstverlening. hey! pretendeert de goedkoopste op de markt te zijn en gaat zo regelrecht in concurrentie met Mobile Vikings van Proximus. “

5 reacties

  • Johan Daelemans

    1 jaar geleden
    Ik lig in een deuk. Mobile Vikings is een merk van Proximus en maakt gebruik van het netwerk van Orange... Kan het nog gekker...
  • Joachim Santermans

    1 jaar geleden
    Er is genoeg concurrentie zowel voor internet, telefonie als tv, je moet goed vergelijken. Voor TV heb ik satelliet wat me 0 euro kost en voor internet heb ik Orange Flybox 4G aan 20 euro. That's it.
  • Christian Eeckhout

    1 jaar geleden
    Alvorens de concurrentie met Proximus aan te gaan, ware het niet beter het monopolie van Telenet op de door jullie gebruikte en gedeelte kabel te doorbreken? Dit zou dan misschien verhinderen dat tienduizenden abonnees vanaf 19 oktober ek. niet meer analoog tv kunnen kijken en dan nog 2 opties hebben, of hun “oude tv?” vervangen of maandelijks extra kosten betalen voor het huren van jullie digitale decoder? Laat eens te meer het duidelijk, het misprijzen voor de klant zien!
  • Gerard Braeckmans

    1 jaar geleden
    Ik ben bij Orange gaan lopen.
  • Jonathan Dekeyser

    1 jaar geleden
    Zo zie je maar. Nu gaat men eens deftig tegen elkaar concurreren en dan nog zullen ze wel dikke winsten maken. Dit bewijst nogmaals dat we steevast téveel betalen voor onze telecomdiensten.
  1. PROMOJAGERS SUPERTIP. Kruidvat geeft tot 75 procent korting en deelt gratis producten uit: “Ik betaalde maar 6,22 euro. Er ging 93,86 euro af!”
    16

    PROMOJA­GERS SUPERTIP. Kruidvat geeft tot 75 procent korting en deelt gratis producten uit: “Ik betaalde maar 6,22 euro. Er ging 93,86 euro af!”

    De leden van Promojagers België - die de strafste koopjes met elkaar delen - reppen zich dezer dagen en masse naar kruideniersketen Kruidvat. Je krijgt er 75 procent korting op een hele reeks artikelen met een gele sticker en er zijn zelfs gratis pods van Dash te scoren. Dat doet de rekening aan de kassa bij sommigen drastisch omlaag gaan.
  2. Zonnepanelen zónder terugdraaiende teller? Deze magere compensatie biedt het hogere injectietarief
    MijnEnergie

    Zonnepane­len zónder terugdraai­en­de teller? Deze magere compensa­tie biedt het hogere injectieta­rief

    De energieprijzen gaan nog steeds door het dak. Het effect op eigenaars van zonnepanelen is tweeledig. Wie nog een terugdraaiende teller heeft, weet dat een zonnige lente en zomer de impact kunnen reduceren of zelfs helemaal wegnemen. Prosumenten met een digitale meter moeten het daarentegen hebben van het injectietarief. Krijgen zij nu ook meer voor de stroom die ze produceren? En compenseert dat de hogere verbruiksfactuur op grauwe dagen? Mijnenergie.be rekent het uit.