Getty Images/iStockphoto
Volledig scherm
© Getty Images/iStockphoto

Lidl Duitsland verwijdert “seksistische” advertentie op Facebook voor bagels en donuts

De Duitse supermarktketen Lidl heeft een controversiële post op Facebook verwijderd na klachten over seksisme. Het ging om een advertentie met bagels en donuts, met daarbij de vermelding "een gat is een gat".

24 reacties

  • Leo Peeters

    3 jaar geleden
    seksistische advertentie? Ik zie er geen gaten in.
  • Hanne Vlaeminck

    3 jaar geleden
    Als familiewinkel mag je je reclame een beetje deftig houden. Ik zie de humor er ook wel in, hoor, als volwassene... Als moeder vind ik hem minder geslaagd. Het is niet dat alles maar moet kunnen op het internet, dat de normen ook moeten vervagen in het dagelijkse leven.
  • Marco Debart

    3 jaar geleden
    Ik vind hem heel geslaagd
  • Noël Dierickx

    3 jaar geleden
    Het was misschien niet al te fijnzinnig uitgedrukt, maar waarom moet iemand (dus niet iedereen) een seks-gedachte hebben om zo iets onnozels? Men zou op den duur niets tegen (n)iemand durven zeggen. Wat een verzuurde wereld...
  • jean vandenberghe

    3 jaar geleden
    Man, man, man... Het zijn koeken met een gat in. Mag je tegenwoordig niets meer bij naam noemen?

Geld