AB Inbev en De Colruyt Group slaan de handen in elkaar en willen de Belg met een campagne doen nadenken over zwerfvuil.
Volledig scherm
AB Inbev en De Colruyt Group slaan de handen in elkaar en willen de Belg met een campagne doen nadenken over zwerfvuil. © PHOTONEWS

Jupiler en Cara lanceren campagne tegen zwerfvuil

AB InBev en Colruyt Group hebben via een kort filmpje, dat momenteel verspreid wordt via sociale media en digitale affiches, een gezamenlijke campagne gelanceerd om de Belg te doen nadenken over het afval dat maar al te vaak achteloos achtergelaten wordt.

4 reacties

  • Patrick Verbelen

    1 jaar geleden
    Een beter idee is te stoppen met die blikjes.
  • jeroen sabbe

    1 jaar geleden
    In de USA kan je blikjes bij oud ijzer doen en er zo iets aan verdiennen.... Hier kan of mag dit blijkbaar niet.... Daklozen zouden zo een extra inkomen kunnen hebben....
  • gilbert dejonghe

    1 jaar geleden
    Schaf al die blikken af en verkoop alles in glazen flessen .
  • Kare De schutter

    1 jaar geleden
    Ze zijn zelf verantwoordelijk voor zwervend blikgoed. Vele blikjes belanden op straat door "geniepige" drinkers. Tankstations - krantenwinkels ed. hoeven deze niet te verkopen!
  1. Altijd al gedroomd van schommel die effectief overkop gaat?
    Play

    Altijd al gedroomd van schommel die effectief overkop gaat?

  2. Zetten Hanne en Dave een punt achter hun huwelijk of niet?
    Play
    Blind Getrouwd

    Zetten Hanne en Dave een punt achter hun huwelijk of niet?

Geld