Stefanie Faveere
Volledig scherm
© Stefanie Faveere

Het hobbelige pad naar succes van onderneemster Bie Verheye: “Een eigen merk opstarten kan eenzaam zijn”

Op een dag vind je de job aan je dromen, maar daar gaat vaak een hele (hobbelige) weg aan vooraf. Elke week vertelt een straffe madam over haar carrière. Van de grappigste flaters tot de meest gênante momenten en grootste successen. Deze week: Bie Verheyen, oprichtster van het artisanale granolamerk La Favo.

0 reacties

  1. Belgische wereldverbeteraars: 5 micro-ondernemers met een missie. “Alles is gegroeid uit een persoonlijke frustratie”
    PREMIUM

    Belgische wereldver­be­te­raars: 5 mi­cro-onderne­mers met een missie. “Alles is gegroeid uit een persoonlij­ke frustratie”

    Ze hebben geen keuze. Hun hart geeft hen in dat ze zich moéten inzetten voor de natuur of hun medemens. De Belgische Lenja (28) creëerde ’s werelds eerste circulaire zonnebrillenmerk. Isabel (36) ontwikkelt ecologische luiers. François (38) is het brein achter het sociale succesverhaal Helpper. Ruth (22) zorgt ervoor dat minder bruidsjurken in de vuilnisbak belanden. En Stefanie (29) gaat de strijd aan met stress. Vijf kleine ondernemers met één grote missie: de wereld een beetje mooier maken.