McDonald's zit in het slop en zo wil ze de boel redden

We're not lovin' it?Als er één multinational is die maar al te graag 2014 achter zich wil laten en volledig wil focussen op de toekomst dan is het McDonald's wel. Dat meldt nieuwsplatform Vox. De fastfoodketen heeft de voorbije maanden zware klappen gekregen. De nieuwe marketingstrategie 'Choose Lovin' moet soelaas bieden, maar volgens experts is dit niet meer dan een druppel op een hete plaat.

  1. Een gezonde McDonald's, kan dat?
    McDonald's vernieuwt

    Een gezonde McDonald's, kan dat?

    Fastfoodketen McDonalds gaat zijn menu's, ingrediënten en kookmethodes onder de loep nemen. Het bedrijf heeft te kampen met een negatief imago van ongezonde voeding, en wil het probleem aanpakken. Maar een gezonde McDonalds, is dat wel mogelijk? "Een McDonald's zonder frieten en hamburgers zou geen McDonald's meer zijn", zegt marketingexpert Gino Van Ossel. "Maar het kan wel veel minder ongezond worden, en dat is de uitdaging waar men nu voor staat."