Tiener verbrand door 'ontploffende' iPhone

photo_news
Een jongen van zestien heeft derdegraads brandwonden opgelopen door zijn exploderende iPhone. De Canadees lag te slapen toen de smartphone plots 'ontplofte'. Hij trof zelf schuld.

De knaap uit Rimbey in Alberta raakte verbrand door een steekvlam. Volgens Global News lag het slachtoffer te slapen met zijn iPhone naast zich in bed. Het toestel was aan het opladen toen het plots vuur vatte.

De vlammen zetten de matras in brand en daarbij raakte de tiener verbrand aan zijn handen en benen. Samen met zijn vader bluste hij het brandje en daarna trokken de twee richting ziekenhuis. De jongen treft zelf schuld, hij had een goedkope lader gekocht in een tankstation.