Tesla-CEO Elon Musk.
Tesla-CEO Elon Musk. © REUTERS

Tesla-fans steunen Elon Musk in zijn reactie op rechtszaak van JPMorgan met resem recensies van 1 ster op Yelp

Fans van Tesla hebben zich op Yelp op JPMorgan gestort om hun ongenoegen te uiten over de Amerikaanse bank met recensies van slechts 1 ster. Tesla-CEO Elon Musk had eerder zelf met zo’n vijandige review gedreigd tegen JPMorgan als ze hun rechtszaak van 162 miljoen dollar (144 miljoen euro) tegen de elektrische wagenbouwer niet zouden droppen. De pagina van de bank op Yelp werd overstelpt en recensies posten werd tijdelijk onmogelijk gemaakt.

1. Oma nodigt per ongeluk verkeerde tiener uit voor Thanksgiving, zeven jaar later vieren ze nog altijd samen

Oma nodigt per ongeluk verkeerde tiener uit voor Thanksgi­ving, zeven jaar later vieren ze nog altijd samen

Thanksgiving is een traditioneel Amerikaans feest dat gevierd wordt met de hele familie en met vrienden. In 2016 nodigde oma Wanda Dench uit Arizona iedereen uit met een sms’je. Maar bij de geadresseerden stond het verkeerde nummer van haar kleinzoon. De uitnodiging kwam zo terecht bij een compleet onbekende, de 17-jarige Jamal Hinton. “Mag ik toch mee aanschuiven?”, grapte de tiener. Dit jaar vieren Wanda en Jamal voor de zevende keer op rij samen Thanksgiving.
  2. KIJK. Betrapte politiechef in golfkarretje zonder nummerplaat vraagt agent oogje dicht te knijpen

KIJK. Betrapte politie­chef in golfkarre­tje zonder nummer­plaat vraagt agent oogje dicht te knijpen

Politiechef Mary O’Connor van het Amerikaanse Tampa (Florida) en haar man worden tegengehouden voor een verkeersovertreding. Ze rijden met een golfkarretje zonder nummerplaat waar dat niet mag. De vrouw maakt zich kenbaar als politiechef en vraagt de agent om hen te laten gaan. Dat gebeurt ook, waarna ze de man een hand geeft. “Bel me als je ooit iets nodig hebt”, zegt ze nog.