Rode knop in Aarschot ontpopt zich tot gigantische hype

Van een gigantische hype gesproken: na amper twee dagen heeft het filmpje met de rode knop in Aarschot de kaap van tien miljoen kijkers al gehaald. En dat met een even simpel als geniaal concept: laat de dramahel losbarsten als iemand op de rode knop drukt.

Een lijk dat uit de ambulance dondert, een 'wreed accident' met een fietser, een schietpartij op leven en dood en als rode kers op de taart een voorbijracende motorchick in bikini: het moet allemaal een voorsmaakje zijn van wat de Amerikaanse dramazender TNT te bieden zal hebben.

Sinds 10 april vindt u alle actie gedurende een maand gratis terug op kanaal 561 van Telenet. Daarna wordt de zender onderdeel van het 'Entertainment Plus Pakket'. Naast premières zoals 'Memphis Beat' en het steeds populairdere 'Falling Skies' van Steven Spielberg kan u er ook terecht voor het bekende werk, à la 'The Office', '30 Rock' en 'E.R.'.

Zelfs Matthias Schoenaerts profileert zich als 'die hard fan'. "Heel eerlijk, TNT kende ik tot voor kort eigenlijk niet", aldus de acteur op showbizzkanaal.be. "Tot ik een hele tijd in de States verbleef voor de opnames van 'The Loft' en daar kon je er werkelijk niet omheen. Je hoort me niet zeggen dat alles mij kon bekoren, maar keuze is er zeker genoeg. Alsof je wordt ondergedompeld in een bodemloze dramaput!"