Niet tevreden met uw prijs? Zo kan u uw frustratie kwijt

Kos

In de reeks misnoegde prijswinnaars: deze Pablo Strörmann, die zich erover beklaagt dat hij bij een Jupiler-actie slechts één gratis biertje kreeg. En dan moest hij nummer twee nog betalen ook. Nochtans was hem een gratis avondje met vrienden beloofd in zijn favoriete Jupiler-café.

Een sappige brief naar de 'oplichters' kon dan ook niet uitblijven. Dankzij de volgende passage duurde het niet lang vooraleer zijn klaagzang viraal ging. "Zodoende heb ik besloten de voucher niet te gebruiken, en deze aan u retour te doen toekomen. Naar alle waarschijnlijkheid heeft u inmiddels opgemerkt dat ik de voucher zeer klein voor u heb opgerold en heb voorzien van een stukje plakband. Het leek mij zo voor u een stuk makkelijker om deze ongelofelijke flutprijs zorgvuldig in uw reet te steken. Ik wens u daar dan ook veel succes bij, en hoop dat het u veel inspiratie biedt voor toekomstige marketingcampagnes!"

Strörmann was niet te beroerd om toe te geven dat hij de mosterd vanuit Engeland haalde. Daar gaf een boze treinreiziger het 'goede' voorbeeld nadat hij naast een financiële vergoeding gegrepen had. "I have enclosed your letter and you will notice that I have taken the liberty of rolling it up very tightly which should make it easier for you to stick it up your arse", klinkt het daar.

Kos