foto ter illustratie
Volledig scherm
foto ter illustratie © Shutterstock

Japanner (71) gearresteerd omdat hij 24.000 keer belde naar klantenservice telecombedrijf

In Japan is een 71-jarige man gearresteerd omdat hij in twee jaar tijd ongeveer 24.000 keer telefonisch klaagde bij de provider van zijn mobiele telefoon. Telecombedrijf KDDI werd de oneindige stroom boze belletjes naar de klantenservice  - gemiddeld 33 keer per dag -  zó zat dat de politie werd ingeschakeld. 

1 reactie

  • Jan Jets

    1 jaar geleden
    Het is een klantendienst, als ze niet specifiek vermelden in hun voorwaarden hoeveel keer per dag je mag bellen hebben ze geen voet om op te staan.
  1. Senioren massaal aan de smartphone: “Mijnen TomTom ligt in de kast, ik gebruik alleen nog Waze”
    PREMIUM

    Senioren massaal aan de smartphone: “Mijnen TomTom ligt in de kast, ik gebruik alleen nog Waze”

    65-plussers zijn verknocht aan hun smartphone. 52 procent heeft er een, zo bleek vandaag uit de imec.digimeter, die het media- en technologiegebruik in Vlaanderen in kaart brengt. Ze gebruiken het ding om te Whatsappen met de kleinkinderen, foto’s van het jubileumfeest te delen op Facebook, maar ook voor Weeze, Google Transleet en voor de stappenteller. Wij trokken de dijk van Oostende op en konden het zelf vaststellen: ook senioren kunnen niet meer zonder.
  1. Honderden jongeren starten enorm sneeuwballengevecht, ondanks lockdown
    Play

    Honderden jongeren starten enorm sneeuwbal­len­ge­vecht, ondanks lockdown

  2. Pick-up scheurt met brandende lading door de straten
    Play

    Pick-up scheurt met brandende lading door de straten