Jacht op spin leidt tot ontplofte badkamer

Een vrouw uit Sydney, blijkbaar nogal bang voor spinnen, besloot een gruwel in haar badkamer te lijf te gaan met een bus insecticide. De 66-jarige Australische spoot duchtig onder de wasmachine waar de spin zich had verscholen. Wat volgde was een ontploffing die de badkamer grotendeels tot puin herleidde.

Als bij wonder liep de vrouw geen ernstige verwondingen op bij de ontploffing. Of de spin de knal overleefde, is niet bekend.

De hulpdiensten kwamen tot het besluit dat de ontploffing werd veroorzaakt door de insecticides die een chemische reactie veroorzaakten met wasproducten in de machine.