Wat als... Jezus een marketingteam had voor zijn stunts?

Het marketingteam van Jezus heeft grootse plannen. "Stunts werken goed op sociale media, en water is altijd een voltreffer. Waarom zou je niet eens over water lopen?"
Kos Het marketingteam van Jezus heeft grootse plannen. "Stunts werken goed op sociale media, en water is altijd een voltreffer. Waarom zou je niet eens over water lopen?"
Het productiehuis 1one Production is gespecialiseerd in het uitvoeren van stunts voor bedrijven. Toen ze besloten een promofilmpje te maken voor zichzelf, kwamen ze bij de eerste stuntman ooit uit: Jezus. Ze vroegen zich af wat er zou gebeuren mocht Jezus een marketingteam hebben om zijn mirakuleuze en populaire stunts te bedenken en te orkestreren. Dat resulteerde in onderstaand filmpje waarvoor we het label 'hilarisch' nog eens uit de kast mochten halen.

De marketingboys van Jezus geven een stand van zaken: "Onze merkbekendheid onder Joden neemt toe. De stunts werken heel goed, en ook onze dochtermerken doen het goed: Messias, Christus, Zoon van God".

"Wat we aanraden, is doorgaan met stunts".

"Water past bij je imago. Het is puur, het is natuurlijk. We moeten doorgaan in die richting. Voor je volgende stunt stellen we voor dat je over water loopt".

Waarop Jezus: "Ik ken de kerel die water heeft gemaakt toevallig persoonlijk. Het is vloeibaar, je kan erin verdrinken, je gaat dood". Dat is geen probleem voor de marketingspecialist van 1one: "Je terug tot leven wekken? Dat doen we ook, geen probleem".