David Legreve
Volledig scherm
© David Legreve

Tevredenheid over De Lijn daalt onder dieptepunt van 2018

Nog geen 59 procent van de reizigers geeft De Lijn een algemene score van minstens 7 op 10. Dat blijkt uit de tevredenheidscijfers van De Lijn in 2020 die gemeten zijn door onderzoeksbureau Ipsos. Daarmee duiken de cijfers nog lager dan het dieptepunt van 2018.

6 reacties

  • Kenny brusseel

    2 jaar geleden
    Ze vergeten wel bij te zeggen bewoners in kleine gemeentes nog slechter hebben, in het weekend om de twee uren heb je een bus dus ben ik blij dat ik mijn rijbewijs hebt nu kan ik gaan en staan waar ik wil
  • Catherine Mistiaen

    2 jaar geleden
    Positief denken is gezonder. Ik ben zeer tevreden over De Lijn. Met mijn mobib, hop ik tram in, tram uit, bus in, bus uit. De voertuigen zijn luxe: er is plaats genoeg om te zitten. Met bus of tram doorkruis je Gent in vogelvlucht op 5 min. verticaal (lijn 1), horizontaal (lijn 2) en diagonaal (bus 3 en tram 4). Ik raad het iedereen aan. Je krijgt er gratis sightseeing bij (tenminste, als er geen reclame geplakt is op de ruiten, waardoor het zicht belemmerd wordt = enige minpunt).
  • luc Huysmans

    2 jaar geleden
    Privatiseren die handel het zal rap opgelost zijn
  • Stevie Patroon

    2 jaar geleden
    Dat gaat vanaf nu serieus verbeteren want sinds januari hebben ze een vrouwelijke CEO. Naar eigen zeggen doen vrouwen het altijd beter...
  • karel dillen

    2 jaar geleden
    De lijn wassen prachtig bedrijf tot nva'er Kesteloot aan het hoofd kwam. Past perfect in de verrotting strategie van NVA. Ook de zorgsector moest er al aan geloven met alle gevolgen vandien