Photo News
Volledig scherm
PREMIUM
© Photo News

Opnieuw 527 vluchten geschrapt bij Brussels Airlines: “Beter nu één keer 10 miljoen verliezen dan de lonen de komende jaren te verhogen”

Met het schrappen van 6 procent van alle vluchten neemt Brussels Airlines een drastische beslissing om tegemoet te komen aan de vraag van piloten en cabinepersoneel om de werkdruk te verlagen. De directie van Brussels Airlines koopt met het schrappen van honderden vluchten vooral tijd, zegt transporteconoom Wouter Dewulf (UAntwerpen). “Financiële ruimte om de lonen op te trekken is er niet.”

36 reacties

  • ignace lambert

    1 maand geleden
    hoeveel miljoenen moet de Belgische bevolking terugkrijgen van een lening. wie is verantwoordelijk als we het niet terugkrijgen
  • Yves Marteau

    1 maand geleden
    Gelukkig zijn er nog Tui en Transavia. Die laten de reizigers tenminste niet in de steek. Het zal snel gedaan zijn met B.A., en de belastingbetaler is weer de dupe.
  • Gaston Miar

    1 maand geleden
    527 supervervuilers minder!
  • Stefanie van Dijk

    1 maand geleden
    Beter nu verliezen dan de lonen te verhogen: Dat geeft precies aan wat voor bedrijf dit is en hoe het begaan is met zijn medewerkers en vooral ook zijn klanten
  • stijn meuris

    1 maand geleden
    Vliegtuigreizen veel duurder maken om het te ontmoedigen. Waarom is het nodig om zo'n verre reizen te maken? Meestal is één keer per jaar nog niet voldoende. Maak tijdens uw vakantie eens tijd om kennis met je buren te maken. Ontdek de zaken in uw buurt en steun de lokale economie.
  1. Na succesvolle, beperkte test in Bredene: waarom is er in Vlaanderen nog steeds geen statiegeld voor plastic flessen en blikjes?
    41

    Na succesvol­le, beperkte test in Bredene: waarom is er in Vlaanderen nog steeds geen statiegeld voor plastic flessen en blikjes?

    De kustgemeente Bredene heeft er een succesvolle test met statiegeld voor blikjes en plastic flessen op zitten. Hoewel die beperkt was in schaal roept het nogmaals de vraag op waarom het systeem nog niet is uitgerold in Vlaanderen. Aan het draagvlak bij de bevolking ligt het in ieder geval niet en ook het bedrijfsleven lijkt er steeds meer voor gewonnen. “Eigenlijk hoeven we niet echt meer te bewijzen dat het werkt”, zegt de directeur van Recycling Netwerk Benelux aan onze redactie.