Alleen al Cyclo Club Marcel (ZEB) bedacht bij aanvang van dit nieuwe wielerseizoen 30 nieuwe t-shirts met knipogen naar de koers. "De inspiratiebron is onuitputtelijk", stelt Luc Van Mol.
Volledig scherm
PREMIUM
Alleen al Cyclo Club Marcel (ZEB) bedacht bij aanvang van dit nieuwe wielerseizoen 30 nieuwe t-shirts met knipogen naar de koers. "De inspiratiebron is onuitputtelijk", stelt Luc Van Mol. © Photo News

Ook hoogdagen voor koersmode: “Vier keer meer verkoop dan anders”

Het zijn ook in de kleerkast hoogdagen voor de koers. Net als de wriemelende renners in een massaspurt proberen steeds meer kledingmerken zich in de gunst van de wielergekke man én vrouw te wurmen. Met opdrukken als ‘Allé Wout’, ‘De Muur’ en ‘Koerswijf’ of afbeeldingen van retro-truitjes, -volgwagens en zelfs -drinkbussen. "Tijdens deze heilige wielerdagen verkopen we zelfs vier keer meer dan in de rest van het jaar.”

2 reacties

  • Michel Vandewiele

    10 maanden geleden
    Voor veel van die amateur renners, vooral bij de vrouwen is het niet om het sportieve te doen maar eerder om modeshow.
  • ronny tytgat

    10 maanden geleden
    Ook REV (Remco Evenpoel) in de rekken bij zelfde keten gezien.