rv
Volledig scherm
PREMIUM
© rv

ONZE OPINIE. Het incident met de ‘jonagoldman’ is niet grappig, maar vooral herkenbaar voor wie zelf in een winkel werkt

30 reacties

  • André Van Laethem

    5 maanden geleden
    Iemand die zo tekeer gaat in een winkel kan geen respect verwachten en zou bij mij vriendelijk verzocht worden zijn kar te laten staan en de winkel zonder goederen te verlaten.
  • Yves Bouttens

    5 maanden geleden
    Zouden deze man moeten verbieden in deze winkel nog binnen te laten. Nadat hij publiekelijk zijn verontschuldigen heeft aangeboden.
  • Bram Behaegel

    5 maanden geleden
    @bernard loncke: u bent niet de enige die deze folders bekijkt. Als iets snel uitverkocht is, kan het personeel geen nieuwe voorraad toveren denk ik.
  • Langenaeken Joseph

    5 maanden geleden
    Het is jammer dat zoiets moet voorvallen. Mijn ervaring met winkelpersoneel is dat ik steeds en altijd vriendelijk en correct geholpen werd. En ja, het kan als een uitzonderlijk gebeuren dat een of ander product uitverkocht is. Dat is toch de normaalste zaak van de wereld, of niet soms.
  • Bernard Loncke

    5 maanden geleden
    Het is ook herkenbaar voor de vele bezoekers! Het is ronduit beschamend en frustrerend als men ziet hoeveel reclame producten uit de folder niet beschikbaar zijn. Grote reclames (profiteer en combineer) maar dan vaststellen dat de producten er NIET zijn! Heb het zelf eergisteren ervaren bij Delhaize 3 grote reclame folder aanbiedingen maar tijdelijk niet voorradig, heb dan ook bij het onthaal mijn ongenoegen geuit!