De vier mannen die verdacht worden van de groepsverkrachting van de Nederlandse toeristes. Mohamed S. (22) uit Antwerpen gaf de politie de namen van de drie andere betrokkenen.  Tijani D. (19) uit Temse, Eliel B. (20) uit Borgerhout en Lamine N. (20) uit Antwerpen.
Volledig scherm
De vier mannen die verdacht worden van de groepsverkrachting van de Nederlandse toeristes. Mohamed S. (22) uit Antwerpen gaf de politie de namen van de drie andere betrokkenen. Tijani D. (19) uit Temse, Eliel B. (20) uit Borgerhout en Lamine N. (20) uit Antwerpen. © rv

"Groepsverkrachting? Fel tegenpruttelen deden ze niet. Ze zeiden enkel eens 'stop'"

Vier jonge mannen die verdacht worden van een groepsverkrachting in Antwerpen geven toe dat ze vrijdagnacht wel degelijk in de hotelkamer van twee Nederlandse vrouwen waren. Maar een groepsverkrachting? Daar weten drie van hen naar eigen zeggen niets van. "Fel tegenpruttelen deden ze niet. Ze zeiden wel eens 'stop'", bekende een vierde intussen.

  1. Je (klein-)kind financieel ondersteunen bij de aankoop van een woning? Zo vermijd je dat je te veel belastingen betaalt
    Spaargids.be

    Je (klein-)kind financieel ondersteu­nen bij de aankoop van een woning? Zo vermijd je dat je te veel belastin­gen betaalt

    De aankoop van een woonst is vaak een harde noot om te kraken. De huizenprijzen zijn hoog en de banken stellen zich minder soepel op bij een lage eigen inbreng. Hulp van de ouders blijkt dikwijls noodzakelijk om de droom van een eigen stekje waar te maken. Maar hoe kan je als (groot-)ouder je (klein-)kind daarbij ondersteunen? En wat zijn de aandachtspunten? Spaargids.be maakt een overzicht.
  2. Politieke partijen gaven vorig jaar 4,7 miljoen euro uit aan Facebook-advertenties: N-VA koploper met 1,7 miljoen euro aan uitgaven

    Politieke partijen gaven vorig jaar 4,7 miljoen euro uit aan Fa­cebook-adverten­ties: N-VA koploper met 1,7 miljoen euro aan uitgaven

    De politieke partijen in ons land gaven vorig jaar gezamenlijk 4,7 miljoen euro uit aan reclamecampagnes op Facebook, Instagram en Messenger. Dat blijkt uit onderzoek van AdLens, een Belgische groep onderzoekers die politieke reclame op sociale media in kaart brengt. Onze redactie kon de cijfers in detail bekijken. De N-VA was met 1,7 miljoen euro aan uitgaven de absolute koploper.